Lenovo P11 Pro

• Test panel 8 apr 2023

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Lenovo P11 Pro op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jeffrey 03-05-2023

Top dingetje

Geschreven voor: Lenovo P11 Pro

Ik heb deze fantastische tablet mogen testen.
En ik moet zeggen dat ik enthousiast ben over het product.
Het heeft een super mooi oled scherm met 120hz refreshrate
Goede camera.
En de atmosspeakers zijn fenomenaal en gaan lekker hard
Opladen gaat ook lekker snel.
Enige minpuntje wat ik heb kunnen vinden is als je de tablet op standby laat hij vrij snel leeg is.
Al met al voor die prijs echt een super product

Pluspunten

• Oled scherm
  • 120hz refreshrate

Minpunten

• Snel leeg in standby

frdkjntk 01-05-2023

Van twijfel tot favoriet

Geschreven voor: Lenovo P11 Pro

Mijn ervaring met dit product is als een kleurrijk avontuur dat steeds beter wordt. In het begin leken de kleuren niet zo mooi, de kleur rood was verzadigd, maar na wat aanpassingen in de instellingen, is het scherm nu beter. De tablet reageert snel en heeft een lange batterijduur, wat zorgt voor een prettige gebruikservaring. De standaard toetsenbordapplicatie liet te wensen over, maar na het downloaden van SwiftKey is typen een stuk aangenamer geworden. Hoewel het niet ideaal is voor liggend gebruik, is het in portretstand heerlijk om op te typen. Inmiddels is deze tablet toch een favorieten geworden. Wat betreft de voorgeïnstalleerde Lenovo-applicaties, deze kunnen nog wat verbetering gebruiken. Ik heb wat kleine bugs ervaren in de notitie-app, maar gelukkig zijn er voldoende alternatieven beschikbaar. Qua beeldkwaliteit, zowel voor gaming als het bekijken van video's op YouTube Premium en Netflix, is deze tablet een absoluut genot. Het design is elegant, dun en de zilveren kleur met dunne randen geeft het geheel een luxueuze uitstraling. De platte cameralens is een fijne toevoeging, aangezien de tablet stabiel blijft liggen tijdens het gebruik op een tafel. Hoewel ik initieel niet helemaal tevreden was, is deze tablet langzaam maar zeker mijn favoriet geworden en een perfect multimedia-apparaat.

Pluspunten

• Resonsief
  • Batterij duur
  • Oled beeld
  • Licht gewicht

Minpunten

• Standaard toetsenbord
  • Lenovo applicaties

Debby666 01-05-2023

Mooi tablet met mindere prestaties

Geschreven voor: Lenovo P11 Pro

Ik heb de Lenovo tab voor een paar weken mogen testen. Ik werd verrast met uitpakken, het is een mooi apparaat welke degelijk aanvoelt.

Wanneer je het apparaat aanzet en de installatie gedaan moet worden kom je helaas toch het gebrek van Android tegen en heb ik te maken met enkele vastlopers. Dit is jammer.

Wanneer je een film afspeelt doet hij dit goed, het beeld is erg mooi en het geluid is helder en luid. Dit is echt een pluspunt.

Het formaat moet je liefhebber van zijn. Voor films kijken is dit prima, om te internetten op de bank ben ik dit formaat niet gewend en vind ik het een beetje vreemd.

Pluspunten

• Beeldscherm
  • Behuizing

Minpunten

• Formaat
  • Android

Mirthe0104 30-04-2023

Geweldige visuele ervaring, aanrader

Geschreven voor: Lenovo P11 Pro

Ik heb de Lenovo Tab P11 Pro (2e generatie) 256GB WiFi tablet mogen testen en ik ben onder de indruk van de kwaliteit van het scherm. De helderheid en kleurechtheid zijn fantastisch, waardoor het bekijken van video's en het spelen van games een geweldige ervaring is. Bovendien heeft het 120Hz-scherm een ​​soepele en snelle respons, waardoor de navigatie op de tablet snel en responsief aanvoelt. Ik heb ook online reviews gelezen en veel mensen zijn het erover eens dat de geluidskwaliteit van de vier speakers echt uitstekend is, hier ben ik het volledig mee eens. Tijdens het streamen van audio is het geluid helder en luid genoeg om zonder extra speakers te gebruiken. Ik was ook onder de indruk van de bouwkwaliteit van de tablet, die duurzaam aanvoelt en een premium uitstraling heeft. Wel ben ik van mening dat de tablet optimaler gebruikt kan worden met toevoeging van de Precision Pen 3 en het toetsenbord, dan zou de tablet voor mij volledig als compacte (maar veel efficiëntere) vervanging van mijn laptop kunnen dienen.

Pluspunten

• Soepel 120Hz-verversingsscherm
  • Luid volume geschikt voor rumoerige omgevingen
  • Intuïtieve en vlotte navigatie

Minpunten

• Geen 3,5 mm koptelefoonaansluiting

mike-tester-010 24-04-2023

Stevige, professionele tablet met fancy looks

Geschreven voor: Lenovo P11 Pro

Ik heb dit product mogen testen en wat meteen opviel bij het openen van de verpakking is de robuuste metalen behuizing (achterkant) van de tablet. Dat samen met de vierkante randen en het grote scherm geeft een hele professionele en degelijke look aan de tablet en voelt zeker niet 'plastic' aan. Eenmaal opgestart en ingesteld merk je dat het scherm van een goede kwaliteit is met een hoge kleurechtheid en vloeiende graphics. Het is een tablet die echt heel goed geschikt is om op te surfen, mede door vloeiend scrollen en 120Hz scherm refreshrate. Ook film(pje)s kijken is echt heel fijn door het kwalitatieve scherm, de resolutie, alsmede de 4 speakers waar echt wel een behoorlijk geluid uit komt. Het is een fijne tablet die van een hoger segment Android devices is en zich prima kan meten met duurdere devices van Apple.

Pluspunten

• Behuizing
  • Scherm
  • Batterij
  • Speakers